Žáci 8.ročníku si jako první z celé školy vyzkoušeli práci s 3D perem, v rámci hodin pracovních činností.
S 3D perem se pracuje podobně jako s tavnou pistolí, ale 3D pero je přesnější. Z jedné strany se do 3D pera vloží plastová struna, která se uvnitř pera zahřívá. Hmota, která z pera vytéká, velmi rychle tuhne. Pomocí 3D pera můžeme vytvářet plastické modely různých barev. My jsme si nejdříve vyzkoušeli práci se šablonou, později různé menší modely podle vlastní fantazie, často s tematikou halloweenu. Práce s 3D perem vyžaduje určitou zkušenost a cvik, pečlivost, přesnost a soustředěnost. Zcela jistě budeme v této práci pokračovat i v dalších hodinách.
Práce s 3D perem žáky nesmírně zaujala a dokonce všichni “žadonili”, abychom výjimečně vyměnili hodinu výtvarné výchovu za ještě jednu hodinu pracovních činností s 3D perem. 🙂 Všichni osmáci se však shodli na tom, že je to mnohem obtížnější práce, než jak to vypadá na první pohled.
Mgr. Alena Hnízdilová